У жељи да реформу здравства у примарном нивоу спроведу што боље и безболније, на корист установе али и пацијената, запослени у Дому здравља „Др Ђорђе Бастић“, на челу са директором др Војом Вуковићем, одржали су састанак и упознали се са стањем у колективу и новим правилима рада. Др Вуковић је наложио шефовима оделења да информације са састанка пренесу свим радницима, како би цео колектив био упућен са начином функционисања и стањем у ДЗ.
Др Вуковић је истакао да је Дом здравља отворен за сарадњу са свима, али на нов начин и под одређеним условима. „Начин на који се радило био је погрешан. У раду је било доста опструкција, чак и од чланова колектива. Кренули смо у смањивање добављача а они са којима будемо радили мораће да задовоље неке интересе нашег Дома здравља. Тога пре није било у мери у којој је требало бити, а сада не радимо и нећемо радити ни са једном фирмом са којом немамо потписан адекватан уговор у обострану корист“, рекао је др Вуковић, и додао да се установа мора градити на правном поретку, а не као приватна својина. Он је истакао да се раформа мора спровести до краја 2010. године, због чега ће бити организоване разне едукације, „како би сусрет са последицама које нас очекују био што безболнији“. „Поента је стално обучавање и едукација целог колектива. Не само због лицинци, контунуирано едуковања потребно је због самих медицинских радника и пацијената“, рекао је др Вуковић.
Др Вуковић је обавестио присутне на састанку да је добио извештај о пословању установе од 01. јануара 2008. до 17. септембра 2009. године, који је сачинила ревизорска кућа „Dil“. „Њихов закључак је да је у раду ДЗ било доста пропуста и неправилности, а на нама је да их отклонимо. Све службе добиће где се тачно грешило и где су прављени пропусти, јер то морамо да исправимо. Све јавне набавке рађене су као мале, без плана, што је недопустиво. Питање је да ли је то рађено намерно или не, да ли је по среди била незаинтересованост или нешто друго, али то се сада прекида. Ја као директор не могу да уђем ни у једну јавну набавку ако немам средства на рачуну, ништа не могу да купим ако не покренем јавну набавку, и то се сада мора радити само на тај начин, јер то захтева закон“, рекао је др Вуковић и упозорио да ће „сви запослени сносити одговорност за свој рад“. „Више нећу прихватати необавештеност и незнање. Политика ДЗ је да радимо на дуге стазе, професионално и одговорно. Будућност нашег рада се огледа у тиму који смо направили, у међусобној комуникацији и поштовању, у строгој контроли свих служби. Свака служба ће водити рачуна о себи, а неко на врху пирамиде контролише све“, рекао је др Вуковић, и обећао да ће прича о наградама бити покренута када ДЗ буде стигао до позитивног пословања. „Тада ћемо причати да ли неко треба да добије мању или већу плату. Запослени треба да се боре за своја права, али треба и да знају своје обавезе и како се оне извршавају“, рекао је др Вуковић.
Према његовом мишљењу, као круна свих ангажмана и промена у ДЗ десио се Базар здравља. „Част ми је и задовољство што сам био организатор и учесник Базара здравља, заједно са својим сарадницима из Дома здравља. Да није било њих не би било ни акције, и сви су у њему оставили своју личну карту. Они који су били тамо знају како је то протекло, али они који нису нека се запитају зашто их није било. То показује њихов однос према себи самима, према колегама, према установи и према оснивачу. И поред свих проблема, приказали смо на Базару здравља службу Хитне помоћи, формирану и активирану у задњих месец дана, са најсавременијом опремом, са едукованим стручним кадром. Величину тог подухвата најбоље разуме др Илија Газепов, и посебно похваљујем ову службу“, рекао је др Вуковић.
Он је најавио да ће убудуће представник ДЗ „Др Ђорђе Бастић“ увек присуствовати састанцима Општинског већа, уз образложење да оснивач има право и мора бити редовно информисан о стању у установи, а стручно особље установе мора активно учествовати у изради плана и програма пословања.