Од 01. новембра почеле су да функционишу редовне аутобуске линије од Надаља, преко Турије и Србобрана, до Новог Сада. Нови аутобуски превоз намењен је ученицима, студентима и радницима који путују у Нови Сад, а организован је ради отклањања проблема нередовних полазака аутобуса и превисоке цене карата, са којим су сусрели становници ових места. Општина Србобран договорила је сарадњу са АД „Бечејпревоз“ из Бечеја и ово предузеће сваког радног дана из наведених места организује девет полазака за Нови Сад. Договор са превозником из Бечеја донео је и значајно смањење цене месечне карте.
„Проблем превоза појавио се, случајно или не, са почетком школске године, 01. септембра. Цене су биле знатно повећане а превозник није редовно одржавао линије, што је додатно компликовало ствар. Деца нису могла да на време стигну до школе, проблем су имали и радници, али је највећи проблем био ударац по џеповима родитеља. Месечна ђачка карта од Србобрана до Новог Сада, са попустом, износила је 9.000 динара и морали смо нешто предузети“, рекао је Бранко Гајин, председник општине Србобран.
Локална самоуправа успела је да склопи договор о уговореном превозу ђака и радника са АД „Бечејпревоз“, у којем су цене месечних карата скоро преполовљене. „Радничка месечна карта од Надаља до Новог Сада кошта 6.500 динара, од Турије до Новог Сада 6.300 динара, а од Србобрана до Новог Сада 6.000 динара. Ђачке месечне карте су још јефтиније и превоз од Надаља до Новог Сада кошта 4.875 динара, од Турије до Новог Сада 4.725, од Србобрана до Новог Сада 4.500 динара. Општина Србобран у трошковима ученичких месечних карата учествује са 25 одсто. Веома смо задовољни постигнутим договором јер смо вратили редован превоз, уз још важнију чињеницу да, колико можемо, заштитимо кућне буџете корисника превоза“, рекао је Гајин.
Он сматра да је проблем превоза проблем целе Војводине, јер су у превозничком саобраћају јавља монопол. „Више предузећа су у власништву исте особе која диктира цене. Мали превозници се боје гнева великих и ово питање ћу покренути и као посланик у Скупштини Војводине. Морамо обезбедити да сви имају могућност да стигну до школа и радних места, али не и да за тај превоз издвајају две трећине својих скромних зарада“, рекао је Гајин.
Због повољнијих цена превоза многи радници из Србобрана променили су превозника и сада путују до радног места за мање новца. Гајин је уверен да ће сада и други превозници морати да снизе цене карата, како би били конкурентни, од чега највише користи имају грађани општине. „Захтеваћемо од надлежног министрства да се превозници поштују ред вожње и број одобрених линија, или ћемо бити принуђени да затражимо да им се линије одузму и предају другим и савеснијим ауто кућама“, рекао је Гајин.