"Задовољни смо што је један важан посао окончан. Улазимо у фазу завршетка радова и сада ће се видети оно што радимо и за шта смо припремали документацију, а што је било мање видљиво. Србобран има 11 мостова, од којих осам на Криваји и надам се да ћемо их све успети реконструисати, укључујући о онај на Калваријама, до тренутка када ћемо повезати канал са овим током. Очекујемо подршку и Министарства регионалног развоја и локалне самоуправе у пројекту ревитализације наших мостова, као што смо имали помоћ других инстанци у сређивању моста преко Великог бачког канала и моста на Рекавици. У плану су реконструкције моста на Калваријама и моста у Турији, за сада за следећу годину, али се надамо да уколико позитивно завршимо преговоре у надлежном министарству, да ћемо први мост реконструисати већ ове године", рекао је Младеновић.
Јован Туторов, члан Општинског већа, истакао је да је локална самоуправа још код свог формирања себи поставила за циљ градњу инфраструктурних објеката. "Мост на Криваји је био оштећен већ дужи низ година, била му је оштећена стабилност, бетонско крило му је било отпало и повукло са собом ограду, тако да је због угрожене безбедности корисника моста његова реконструкција била неопходна. Добили смо безбедан и стабилан мост који ће служити становницима Србобрана дужи низ година", рекао је Туторов. Он је подсетио да су у Србобрану, само у 2013. години, уређена три моста, а да се важни инфраструктурни пројекти и даље настављају спроводити у дело. "У овом тренутку за нас је најважнија реконструкција Змај Јовине улице. Радимо фекалну канализацију, укупно 600 метара, а претходних 12 година није урађен ни један једини метар. Ставићемо у функцију и 600 метара канализације у улицама Србијанска и Политова, која никада није заживела и до краја сређена. Такође, сређујемо атмосферску канализацију, каблирамо струју, постављамо нови водовод, нове телекомуникације, поставићемо нову расвету и нови мобилијар", рекао је Туторов.
Милан Цупара, представник предузећа "Мост НС", појаснио је да мост у Банатској, по типу конструкције, припада врсти "белоцркванац". "Ови монтажни објекти, најчешће грађени крајем седамдестих година, обично пропадају због оштећења попречних каблова, што раставља конструкцију. Може се рећи да је конструкција овог моста спашена у последњем тренутку, јер смо реаговали пре пуцања попречних каблова, што доводи до ситуације да носачи раде сами за себе и не могу да поднесу задато оптерећење. Урадили смо нову коловозну плочи, висине 12 цм, повећали статичку висину тј. носивост, и спрегли носаче да раде заједно, као комплетна конструкција. Драго ми је да смо успешно окончали наш први посао у Србобрану и да су задовољни они који су нам поверили радове", рекао је Цупара и додао да је носивост моста 30 тона, а да су Србобранци, уз редовно одржавање, добили сигурну грађевину за наредне две деценије.