
„Затекао сам проблематичну ситуацију на нивоу целог Дома здравља, посебно због чињенице да се није радило довољно како би ниво услуга задовољио захтеве пацијената. Свака служба, свако одељење и сваки лекар добиће задужења и знаће се правила која ће важити за све, што до сада није био случај. Мора да се ради по законима и Статуту Дома здравља. Не желим да будем полицијац, али желим да када неко дође на моје место брзо и јасно види шта преузима и у каквом стању. Дом здравља се, међу 120 сличних установа, тренутно налази на 13.месту од позади, а у Војводини су испод нас само домови здравља у Жабљу, Тителу и Бачу, и то се у најкраћем року мора променити. Морамо напредовати и вратити Дому здравља стари сјај“, рекао је др Вуковић.
Према његовим речима, на нивоу Дома здравља биће организовано седам служби : служба за здравствену заштиту одраслих са медицином рада, хитном медицинском помоћи и санитетским превозом и кућним лешењем, затим служба за здравствену заштиту деце и жена са поливалентном патронажом, служба за стоматолошку здравствену заштиту, служба за радиолошку, лабораторијску и другу дијагностику, служба за специјалистичко-консултативну делатност, која до сада није ни постајала, служба за фармацеутску делатност и на крају служба за правне, економско-финансијске и техничке и друге послове. „Образовање ужих јединица у оквиру ових служби омогућиће још ефикаснији рад. Ради се систематизација, свако добија своје задатке, воде се појединачни разговори са свим радницима и службама, и у ходу отклањамо проблеме које смо наследили. Већ за неколико месеци видеће се први резултати новог устројства и уверен сам да напредак неће изостати“, рекао је он.
Др Вуковић је донео и одлуку да се на нивоу Дома здравља и апотека уради пресек и попис материјалног стања, обавеза и потраживања, како би ситуација била „кристално јасна“. „Изгледа да Дом здравља преузимамо са минусом у пословању. Не тражим кривца већ желим да преузмем јасан рачун. У Дом здравља више не може ништа да уђе или изађе, а да то није одобрено од стране директора. Контролишемо набавке и уговоре и више се не може догађати да сарађујемо са било ким, а да притом немамо јасно дефинисан уговор о сарадњи. Наш циљ је да у раду са добављачима интерес има и Дом здравља“, рекао је др Вуковић и додао да су управо недостатак транспарентности и јасних правила рада проузроковали заостајање Дома здравља у утрци са сличним установама у окружењу.
„Сваки дан мора да се одржавају састанци руководства које ће чинити појединци стриктно задужени за одређене области. Зато ћемо именовати помоћника директора за здравствена питања, помоћника директора за медицинско снабдевање и допунски рад и главну медицинску сестру. Веома брзо биће образовани Стручни савет, Етички одбор који није ни постојао, и Комисија за унапређење квалитета рада, на шта нас обавезује и Статут наше установе“, рекао је нови директор Дома здравља „Др Ђорђе Бастић“.